18 November

Hej! Jag vaknade nyss. Var så sjukt trött efter skolan så jag däckade när jag kom hem. Men tanken var väl inte att jag skulle sova i tre och en halv timme. Hmm, får se om jag kan somna ikväll sen men det borde inte vara något problem. Jag är ju trots allt bra på att sova. ;)

Igår kväll så märkte jag att min tandställning (har en sån där man kan stoppa in och ta ut) hade gått av. Wtf? Den var knäckt på mitten, bara sådär. Så idag var jag hos tandläkaren och skulle få en ny. Ja, låt mig förklara mitt förhållande med min tandställning, som jag bara ska ha på nätterna. Jag är vääldigt duktig på att "glömma bort" att använda den. Det är inte bra egentligen eftersom att tänderna kan flytta sig och jag vill inte att det ska se lika hemskt ut som det gjorde förrut. *ryser* Till exempel så vill jag inte ha den när jag sover med Alex. Jag lespar som ett pucko och det ser inte så gulligt ut med värsta tråden över tänderna.
Men hursom helst, idag så kom en expert kom in och kikade på mina gaddar och konstaterade att jag inte behövde tandställningen nå mera. Det kändes som att han tänkte att jag ändå inte kommer att använda den om jag får en ny. Hallelujah-moment för min del!

Nu ska jag skriva klart min engelska läxa om Twilight och ringa min man. Bara två dagar kvar till bion! 
Krams! ♥

Kommentarer
Postat av: Mia

Du är utmanad, kolla blogg för instruktioner ;)

2008-11-18 @ 21:25:24
URL: http://miaz.blogg.se/
Postat av: Mia

Grattis förresten om det där med tandställningen =)

2008-11-18 @ 21:41:51
URL: http://miaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!