17 November

Ah, har huvudvärk just nu.
Skolan idag var rätt så lugn. Vi satt och surrade bort alla lektionerna som vanligt & vi hade musik i slutet av dagen och det  var inte mycket mer med det. Efter skolan var jag och pumpade muskler, haha not! Nej, men jag var i alla fall på gymmet och gjorde mitt bästa. ;P 

På kören idag så sjöng vi julsånger och gissa vem som fick julkänsla? Jo, Nathilii! Längtar så till julafton! Vill helst ha pengar så att jag kan köpa saker själv. Brukar bli bäst så. Men det är ändå roligare att få nånting mer av tomten än bara några kuvert. Man vill ju ha lite tomtepapper att slita loss. Så här är några av de saker som jag hoppas hamnar under granen i år! (Klicka på bilderna för förstoring)



Ett par vita converse! Matchar ju till i princip vad som helst.  
Ja, man behöver ju inte bara ha klackar på fötterna. Fast jag känner mig hemskt kort utan. Jag har för tillfället redan ett par röda converse, men jag använder typ inte dom. Därför att: 1. Dom är svåra att matcha till. 2. Dom ser för rena ut. (Hallå Nathalie, dom blir inte skitiga om du aldrig använder dom.)


Mitt alldeles egna "Carrie" halsband - fast självklart ska det stå Nathalie på det. ;P
Har alltid velat ha ett sånt. Påminner om dom där fula varianterna som man hade när man var liten. Ni vet, det var en massa bokstäver som dinglade omkring på ett svart snöre runt halsen i princip. Haha, sen kom den där halsbandet då man bara skulle ha en stor initial runt halsen. Men nu ska det vara Carrie inspererat, ge mig!


För att bli riktigt fin i håret så vill jag ha en Volyme Master från Björn Axén.
 Eller såklart en tid för klippning och färgning hos frissan.
(Fast det kan man ju inte stoppa i ett paket. Om inte i form av ett presentkort!)

Givetvis så är det massa kläder jag saknar men det är ändå sånt som jag känner att jag kan köpa själv om jag får pengar.
Nu blire dock till att skutta in i duschen och sen försöka plugga.
Pussen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!