16 November

Har just varit och "jobbat". Det var ju inte roligt att kliva upp tidigt imorse. Men Linns pappa var min dagens ängel och skjutsade oss så vi slapp ta bussen och det blev åtminstone lite mindre stress.

Jag har bestämt mig för att skriva en bra CV och börja skicka den åt lite olika håll. Jag måste skaffa mitt ett nytt jobb känner jag just nu. Egentligen handlar det inte om vad det blir för ett jobb, det är ju som bara bra om man provar sig fram med lite olika arbeten. Det ger en bara mer arbetserfarenhet, vilket är jättebra längre fram i livet!




Haha, hittade en jättesöt bild bland babymodellerna på H&Ms online butik.
Det här är ju lätt min framtida unge !  ; D
Och så helt klockren med en Superman pyjamas, sött!  ♥

Det finns så himla många konstiga ungar bland deras babymodeller också, sånna ungar som man inte förstår varför dom ens tar med. Nu känner jag mig lite taskig, men jag tror ju inte att ungarna kommer få men för livet bara för att jag kallar dom konstiga. Haha, ska se om jag kan lägga ut nå bilder på dom "mindre söta" ungarna lite senare när jag uppdaterar bloggen.

Nu måste jag dock plugga. Surt, men sant. Måste skriva och skicka in mitt Utopia till min lärare. Fattar inte varför jag har dragit ut på det så länge. Skulle egentligen varit inne innan höstlovet. Well, jag är ju seg av mig. Men nu ska det banne mig skickas in! Sen ska jag skriva klart min engelska reccension om Twilight.

Om jag någonsin blir klar med allt så ska jag hinna träna lite. Wish me good luck!
Krams! ♥



Bild från shop.hm.com/se/

Kommentarer
Postat av: itzi

Vilken sötboll:)

2008-11-16 @ 18:26:35
Postat av: Nathalie

visst är det min unge?;) ♥

2008-11-17 @ 17:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!