19 November

Jag är trött idag igen. Kanske beror det på att jag somnade sent eller så beror det på att jag hade värsta störda drömmen. Jag drömde att jag och Alex skulle ut och resan, vi fick erbjudanted att bo gratis hemma hos en familj. Vi tackade jag men när vi väl var där så insåg jag att familjen inte var vilken familj som helst utan familjen Fritzl. Ni kan väl inte missat historien om den familjen i Österrike? Pappan som höll sin dotter fånge i sin egen specialbyggda källare och sen gjorde henne med barn om och om igen? Jag vet att jag drömde om det bara för att Sara pekade på Skräckens källare, alltså boken om hela historien när vi gick förbi Bokia igår. Drömmen var iaf hur läskig som helst! Det var hur många Fritzl barn som helst som var helt hjärntvättade och de hindrade oss från att rymma. Huuh!

En annan anledning till varför jag är trött kan ju bero på att jag har jobbat med barnen idag. Dom var inte många men dom skrek och bråkade så att det lät som om de var det dubbla antalet.
Ännu en gång så undrar jag vart samhället är påväg när jag ser alla småpojkar bygga vapen av allt lego. På min tid så byggde man små hus och bilar. När slutade man med sånt? Jag hänger inte med. Dom kallar varandra för hora, utan att veta vad det betyder, dom lämnar skräp kvar på bordet efter att dom har fikat. Deras bortförklaring till det var att högstadie eleverna lämnar sina talrikar i matsalen. Är det där problemet sitter? Lär dom sig allt skit från töntarna i högstadiet? Näh, påminn mig att inte skaffa barn, eller om jag gör det så ska den inte få gå i skolan! Ungar idag skrämmer mig..

Jao, nu ska jag snacka med min älskling och passa på att vila lite. Inga mer mardrömmar inatt snälla nån!


Josef Fritzl
Hade inte du varit rädd om du drömde att du var fångad hos den här fulingen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!