15 November

Baby, don't worry be happy. Allt kommer att bli superbra, till och med bättre än förrut!  ♥

Igår så städade jag hela huset. Dammsög, skurade och, hör o häpna, skrubbade toaletten.
Det var väldigt äckligt kan jag meddela men den har aldrig varit renare än vad den är nu. *nöjdis*
Igår kväll så skulle jag egentligen ha varit med Linn. Men pappa hade gjort iordning för en mysigt hemmakväll och räknat med att jag skulle vara hemma med honom, så jag kunde inte dumpa honom. Jag var innekatt igår och vi myste med godsaker och idol på tv. Plus att vi hade ett trevligt prat om livet i allmännhet. 

Pappa har tjatat om hur dåliga vinterkläder jag har så idag väckte han mig tidigt för att ta med mig till Team Sportia för att dom hade 20% på deras sortiment just idag. Det blev en ny, stor, röd, vinterjacka - fjällräven - och sen nya träningskläder. Gud, va snällt av honom. Jag förstår inte vad som flugit i honom. Det finns säkert en baktanke med det hela, men det tänker jag inte bry mig om just nu. 

Nu ska jag äta lite nudlar och sen slänga mig i duschen. Kram så länge!




min nya gosiga, varma jacka! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!