12 November

Hallå i lådan!
Jag kom just hem från jobbet. Det var lugnt och skönt idag, förrutom att en unge bestämde sig för att göra ett hakkors när vi pysslade. Öhm, vad är det för fel undrar man då? Alla andra ungar satt typ och gjorde ormar och hjärtan och så kommer den en kille som bara måste sticka ut och göra ett hakkors. Oh my gosh, vart är samhället påväg?

Jag är verkligen sugen på att åka utomlands just nu. Som Isabelle sa idag när vi gick från jobbet: Det är fan sjukt att man tycker att det är varmt när det är 2+ grader ute. För 2+ är egentligen inte varmt i huvudtaget! Och nu känns det bara som att det är mörkt hela tiden, eftersom att det inte har kommit någon snö som brukar lysa upp allt. Åh, igår kollade jag sista-minuten resor på internet och idag var jag till och med inne på Fritidsresor och fick en resekatalog. Vill bara bort från Luleå och kylan! Jag vill kunna ha mina ballerinaskor och mina pumps på mig!

Idag köpte jag och min bror (som fortfarande är sara) julklappar till varandra! haha, fortsättningen på Twilight. Jag stod inne på akademibokhandeln och stirrade förvånat på boken som faktiskt fanns där, för sist jag kollade så hade dom inga av böckerna. När jag stod där och höll boken i mina händer så kom Sara smygandes runt hörnet. Haha, hennes min var helt obeskrivlig. Hon såg som så chockad och besviken ut på samma gång. Hon hade tydligen letat efter boken igår men hon hade kollat i fel hylla så hon hade inte hittat dom, och nu stod jag där med ett exemplar i handen och det såg ut som att hon trodde att det var den enda boken som fanns kvar. Jag pekade lite mot bokhyllan och sa att det fanns en liten bok kvar. Hon kastade sig över den sista boken och så stod vi där tillsammans, lyckliga med var sitt ex av boken New Moon. Istället för att det skulle kännas som att vi slösade pengar på oss själva så köpte vi böckerna åt varandra. Smart va?  
Och vet ni, jag har just bokat 2 biljetter till förhandvisningen av filmen! En till mig, och en till Sara såklart. Jaa!

Nu har jag suttit och försökt samla ihop poäng på .
http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=118656

Snart har jag tjänat ihop till ett presentkort. Det är ganska lätt ändå. Klicka runt på lite olika sidor, tjäna ihop poäng och du får ett presentkort på Kicks med 250 kr.  Har ni lite att göra, så try it!

Nu ska jag dra och kolla på The Hills.
Yes, imorgon är det sovmorgon till 11.30!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!