update från Göteborg

Hej på er alla, hoppas ni haft en bra jul och att ni gjort några fynd på mellandagsrean!
Som ni kanske märkt så är jag väldigt dålig på att uppdatera min blogg för tillfället, men det kan inte hjälpas eftersom att jag är i Göteborg och inte nöter data som hemma.

Igår blev det en heldag på stan och nog slösade jag lite pengar, hihi! Jag ska försöka lägga in lite bilder senare i veckan på mina fynd. Alex var extremt duktig, klagade bara lite. Men han blev mycket gladare efter att vi fått i oss lite mat på vårat regelbundna ställe Pizza Hut. *yummie* Det absolut värsta stället man kunde vara på igår var Gina Tricot! Det var äckligt mycket folk där inne och folk var som rovdjur och slet åt sig alla plagg som kom vägen. 

Allt är toppen här förrutom att mamma smittat mig med sin förkyldning. Så det var inte bara kläder som jag köpte på rean utan även en massa halstabletter och medicin. Typiskt att jag alltid ska lyckas bli sjuk när jag ska vara med Alex. Men som tur är så har han väldigt bra imunförsvar så vi får hoppas att han inte blir sjuk nu.   

Nu måste jag gå, vi får se om det blir någon mer uppdatering snart. Ha det bra så länge!


Gissa vad Nathalie fick i julklapp av sin pojkvän? ;)

Kommentarer
Postat av: Eveline

Tråkigt att vi inte sprang på varann igår då när jag också vistades i Gbg, och shoppade. (också givetvis med min pojkvän) ;) Ha det så mysigt i söder sverige :D

2008-12-28 @ 19:56:12
URL: http://evelinekarlsson.blogg.se/
Postat av: jessica

Åh , fick du den där skon? :O

2009-01-02 @ 12:46:12
URL: http://jesi.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jajjemen, jag fick de spersnygga skorna som jag önskade mig! Bästa pojkvännen! <3

2009-01-05 @ 15:37:31
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!