Svettiga små pojkar

Gick just hem från jobbet (idag var jag konfirmationsledare) och precis när jag ska gå så hör jag några grabbar som hoppar och tjuter av lycka. Jag stack in min lilla näsa i rummet dom var i och det visade sig att det var ungdomsgruppen som hade sin visuella spel kväll, a.k.a tv-spelskväll. Nåväl, jag gick in i rummet och såg mig omkring. Massa små svettiga pojkar som stod och dregglade över ett bord fullt med tv-spel. Dom hade inte ens varit i rummet en halvtimme och det luktade redan gympasal där inne. Hur lyckas man? Jag hoppas att samtliga pojkar i det rummet önskar sig parfym i julklapp, serriöst. Jag kan komma med många bra tips på parfymer för män som luktar jättegott! 

Kille: Åh, ska du också vara med?! *ser läskigt glad ut*
Jag: Ehm... nej? Ska nog gå hem nu faktiskt... *går diskret ut ur rummet*

Ärligt talat så har jag verkligen ingenting emot att spela tv-spel. Tvärtom så kan jag tycka att det är skitkul. Killarna var säkert jättefina människor, men lukten och miljön gjorde mig lite anti-spelsugen just idag, wonder why.  

Ahmagah, det är så sjukt mycket i skolan nu och det har det varit de sista veckorna. I helgen är jag också upptagen både lördag och söndag. Jag kommer snart att gå in i väggen. Behöver semester nu! Pronto! En annan sak är att min tv är trasig så man kan inte se på nån kanal, det är bara myrornas krig. MEN man kan se på dvd. Så gissa vilken serie som går varm hemma hos mig just nu ? Jaadå, Sex and the City.(inside information för dom som fattar) Jag kollar på säsong 3 för tillfället så det är Aidan och Carrie som är tillsammans, med lite Mr BIg i bakgrunden. Aidan är den bästa killen, verkligen min favorit! Men saken är den att Carrie förtjänar inte honom, hon förtjänar Mr Big, den dumma. Fast jag gillar egentligen Mr Big med, i smyg. Men Aidan är ändå den bästa. Haha, så nu vet alla det, lite onödigt men i alla fall.
Nu ska jag gå och sno en lussebulle i köket, ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!