Snälla tomten

Jag vet vad jag verkligen vill ha i julklapp nu! En laptop har som alltid varit aktuell för mig, men det är först nu som jag inser att jag verkligen skulle behöva en på riktigt. Jag reser runt överallt och det är inte så roligt att åka typ tåg i en miljon timmar med tåg och inte göra något annat än att stirra på varenda gran som passera utanför fönstret eller kolla på varenda fluffigt moln när man flyger. Det är sånt som bara är kul de första gångerna sen är det inte så speciellt längre. Jag skulle kunna använda den i skolsyfte och framförallt så skulle ja ha något att göra när jag är hos min mamma, förrutom att vara med henne såklart. Hon har bara två tv-kanaler Svt1 och Svt2, de roligaste kanalerna som finns ... not!

Så igår hittade jag en jättefin minilaptop! Den var babyrosa och helt underbar. Men jag är ännu inte säker på det där med färgen. Gillar rosa men även tomatröd, pissgul och limegrön. Jag är tokig i röda saker! Det är ju trots allt kärlekens färg. Har en röd mobil, en röd brödrost, mixer, vattenkokare, ipod, så jag vet inte jag vill ha ytterligare ett rött föremål till min samling. Tror att en pissgul minilaptop skulle bryta min röda trend ganska bra, spelar ju egentligen ingen större roll så länge den inte är svart eller silvrig. Det ska vara färgstarkt, så det så! Snälla tomten, snälla, jag har varit snäll i år, kind of.

 
Erkänn att den är riktigt snygg!

Kommentarer
Postat av: emily

nice data :)

2008-12-12 @ 02:59:58
URL: http://enligtemily.blogg.se/
Postat av: Rödluvan

Cute! Men hur bra är den?

2008-12-13 @ 10:51:20
URL: http://uso.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Den har inte släppts i Sverige ännu tyvärr. Den är jätte bra, billig och fyller de krav som jag vill att min minilaptop ska ha. :)

2008-12-13 @ 18:08:46
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!