Nitar och läder


Sånt som jag funderar på att köpa just nu!


1. Gladiatorsandalerna är från L.A.M.B kostar 369 dollar. Vill så gärna ha dom till sommaren! Men med hjälp av lite snabb matte så kan jag räkna ut  att de är alldeles för dyra för mig. Kanske någon dag vunnit på lotto, stämt McDonalds i USA för att jag bränt mig på deras kaffe eller blivit tjock, eller om min man skulle vara fotbollsproffs.. då skulle jag mest troligt köpa dom. Tills dess så ska jag nog leta efter ett par liknande skor i en annan prisnivå.
 2. "Skinn"-leggingsen är från Gina Tricot och kostar 149 kr. Jag vet inte om jag ska våga haka på trenden med läderimiterade leggins, men det kan bli förbannat snyggt om man matchar med rätt skor och top till. 
3. Nitväska, även den från Gina Tricot, 149 kr (har jag för mig). Tycker verkligen att den är superläcker! 
Vet ärligt talat inte hur mycket användning jag skulle få för den, men den är ju så snygg och billig så whatever! 
Snygg och praktisk vid fest-tillfällen. ;)  

Kommentarer
Postat av: tizi

Har köpt mig skinn-leggings! :) riktigt coolt faktiskt!

2008-12-07 @ 21:53:42
Postat av: Nathalie

Köpte du dom från Gina Tricot? :)

2008-12-08 @ 15:20:45
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!