Nytt mål: Skaffa mig åtminstone lite muskler!

Idag var vi lediga för att vi var på skolan 2 timmar i lördags. Egentligen borde jag ta tillfället i akt och plugga men jag pallar verkligen inte. Jag var åtminstone lite nyttig och tog mig till gymmet. Det var riktigt skönt att träna för det var knappt nån där. Jag kunde prova alla maskiner och se konstig ut utan att något kollade på mig. Imorgon blir det förmodligen yoga för min del, känner att jag är påväg att bli osmidig igen. haha! Jag har verkligen pinsamt lite muskler. Jag har aldrig tidigare brytt mig om det, men nu ska det ta mig tusan bli en ändring på det! Man kan väl säga att jag har smygstartat med mitt nyårslöfte, att komma i form.


1. Han klänger sig fast på min rygg.  2. Det går bra i en sekund sen blir jag mos. 3. Jag behöver en kram.
Jag ska kunna lyfta min pojkvän utan att bli Nathalie-mos i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!