Just my luck

Ja, jag brukar som göra konstiga saker men idag så undrar jag på riktigt hur jag mår, haha!
Jag storstädade mitt rum och skulle byta lakan. Jag drog bort alla gamla lakan och det var liksom inte mer med det. Sen slängde jag allt i tvättmaskinen och startade igång den. Under tiden som jag vek mina kläder och tvättmaskinen satte igång så hör jag nått ljud komma från tvättmaskinen. Dunk... dunk... dunk. Jag funderade över det ett tag men fortsatte sen att vika tvätt. Sen fick jag gåshud, vad var det egentligen för ett ljud? Jag får panik och befarar det värsta, trycker och vrider på alla knappar som finns på maskinens kontrollpanel och till slut stannar den. Jag försöker slita upp luckan, men det vill inte samarbeta. Jag slet och gapade och slet lite mera. Till slut kommer pappa ut i tvättstugan och frågar vad jag håller på med. Jag skiter i luckan och springer in i mitt rum, sen springer jag tillbaka till tvättstugan, sliter i luckan igen och den här gången öppnades den. Jag kör in båda armarna bland alla blöta lakan och gräver runt. Sen hittar jag det, det som orsakat ljudet - min fjärrkontroll. Jag trodde att det var min mobil men i själva verket så lyckades jag köra min fjärrkontroll i tvättmaskinen. Jag börjar att asgarva, men pappa förstår givetvis inte det roliga i det hela och börjar genast att gapa på mig.

Fråga mig inte hur jag lyckades men det är just my luck.
Men den funkar fortfarande tack vare min hårfön!


På tal om fjärrkontroller. Har ni sett dessa som finns att köpa på bl.a. Lagerhaus?
En för att styra kvinnor och en för män. Läs ordentligt på knapparna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!