Julklapps tips!

Vill du ha den där sexigt ruffsiga frisyren eller bara ge ditt hår ett litet lyft? Då tycker jag att ni ska skriva upp Osis, Dust it på eran önskelista. Det är ett puder som du arbetar in i hårbotten som ger en tuperande känsla i hårbotten och håret får mer volym. Det var min frisör som rekomenderade Dust it och nu har jag använt den jättelänge och är supernöjd med reslutatet som den ger. I början var jag väldigt snål med att använda den, eftersom att det är en väldigt ltien förpackning som kostar ganska mycket. Men produkten är otroligt dryg och man behöver inte använda så mycket, så jag har haft samma burk i snart ett halvår och det är ju absolut ingen produkt som blir dålig heller, eftersom att det är ett puder.
Den funkar bra till både tjejer och killar! Som kille slipper man ju den där wax looken, man får volym utan en massa kladd. Kanske något att ge sin pojkvän i julklapp om han spenderar mycket tid på sitt hår ;) 


Osis, dust it  kostar 129-169 kr
beroende på var du köper den.

Kommentarer
Postat av: Anna

Hejsan, har också den där. funkar hur bra som helst

2008-12-17 @ 13:43:00
Postat av: Nathalie

Kul att höra att nån mer är nöjd med den! :)

2008-12-17 @ 14:08:30
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!