juldagen

Julafton kändes som en helt vanlig helg med godare man än vanligt, en massa repriser på tv och såklart en massa paket. Pappa och jag somnade under Kalle Anka, sen vaknade han, gjorde iordning maten och hämtade mamma medan jag sov vidare. Under julmiddagen så tappade både jag och pappa aptiten ganska snabbt eftersom att mamma (som är jätteförkyld)  hostade på allas talrikar, fint! Julklappsutdelningen var dock väldigt lyckad. För en gångs skull så var det jämnt fördelat mellan klapparna, så alla fick typ lika många. Det beror nog mest på att jag köpt överdrivet många till mamma och pappa i år. Nåväl, de blev nöjda och jag blev också väldigt nöjd.

[Pappa o jag kollar på Karl Bertil Jonsson]
Mamma: Ah, vafan.. det här ett dåligt program. Ni har ju sett det förrut. Byt till Animal Planet!
Pappa: Det är ju jultraditioner precis som Kalle Anka och julklappar!
Mamma: Jaha? Sätt på en skräckfilm istället då...

Så kvällen avslutades med att vi satt och kollade på Saw V. Ingen av dom hade sett några av de andra filmerna så jag fick sitta och förklara allting under filmens gång. 10 minuter ifrån slutet så stannar skivan! Så vi fick aldrig se upplösningen av filmen, fy fan va irriterande.

Om bara 4 timmar är jag på väg till Göteborg ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!