Julafton i bilder




















Pappa hade investerat i en ny bras-DVD.
Årets DVD innehöll inte bara "brasknaster" utan det var även toner av julmusik tillsammans med brasknastret, wooow! HAHA, alltså pappa är lika nöjd varje år som har tar fram den där  DVDn. Han menar att brasan sprider julvärme! Sötisen min.


















Min första julklapp som jag öppnade var från mamma. Ett kuvert med 1000 kr. Haha, underbara kvinna! Hon stavar som en jag vet inte vad. Och det roliga är att hon aldrig hittar felen själv även om man påpekar det klart och tydligt. Pappa och jag retade henne resten av kvällen och sa Gud Jul så fort vi tog en skumtomte och varje gång vi skålade. (smyg religiös?)



























Klart att även den minsta killen ska få julklappar.

Tyvärr så var han betydligt mer intresserad av allt papper och alla snören. Aawie, min lille bebis ♥




















Årets julklappar! Då slapp jag ens ha godislöfte i tanken. Min farmor hade skickat upp en massa godis till mig. Fast i och för sig så kan jag ju skänka bort det till hungriga barn eller nått (a.k.a min pojkvän). Fast Kitty mobilen behåller jag, hihi! Sen fick jag en kokbok vilket jag faktiskt önskat mig, Breaking Dawn - sista boken i Twilight serien, En Volume master (♥), Farmor hade stickat vantar och raggisar åt mig (♥♥),
År 2009 blad till min almenacka, ansiktstvätt och ansiktskrämer, 1400 kr i kontanter, 3500 på kontot och 25 kr på en trisslott
 Så nu är jaddad inför mellandagsrean!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!