Hårkontroll

Jag köpte Hårkontroll för dygt en vecka sen. En ask med 120 piller kostar ca 145 kr och finns i hälsokostbutiker. Man ska ta två piller om dagen, ett på morgonen och ett på kvällen. 
Det är alltså ett näringstillskott för hår, hud och naglar. Jag har alltid varit duktig på att tappa hår, men den senaste tiden så har jag tappat absurt mycket hår. Man kan ju tro att det bor en afghanhund i mitt rum. Sen blir det så risigt i topparna trots att jag regelbundet toppar det.
Mina naglar har varit ganska starka tidigare men nu så går dom av så fort jag kollar på en av dem för länge, känns det som. Så nu ska vi se. Jag ska prova att ta Hårkontroll i 2 månader för att se om det ger något resultat för håret eller naglarna. Jag ser mig själv som en försökskanin just nu och om det fungerar bra så kommer jag självklart att rekomendera det till alla som lider av liknande problem.   


Kommentarer
Postat av: gabriella

Det låter smart! Jag tycker mitt hår behöver se lite fräschare ut, så du får gärna säga till om du är nöjd över "resultatet"! ;D

2008-12-02 @ 20:17:38
URL: http://gabruella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!