dan före dan före dopparedan

2 dagar kvar till julafton och hysterin är stor på stan. Jag åkte in en snabbis för att köpa grejer till min planerade pysselkväll. Det blev pärlor i alla dess former och färger för drygt 400 spänn, vilket jag inte var beredd på. Jag blev chockad när jag kom till kassan och hon berättade vad allt gick till, men det hade varit pinsamt att lämna tillbaka saker så jag fick helt enkelt betala med tårar i ögonen. Sen var jag på lagerhaus och lämnade tillbaka mina älskade rosa apkrokar som jag skulle hänga på dörren. Min dörr var missbildad så dom passade inte in där. Grejen var det att dom kostade 49 kr och jag fick tillbaka 99 kr. Jag smög iväg innan hon själv skulle märka det. Haha, hur var det med omtanken vid jul Nathalie? Hon kanske var omedvetet omtänksam, liksom kände på sig att jag inte hade pengar ;)


Har ni varit inne på Pearlshop i Luleå nån gång?
Rolig liten butik för den som gillar pyssel.

Kommentarer
Postat av: gabriella

vars ligger den?

2008-12-25 @ 00:06:33
URL: http://gabruella.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Om du fortsätter på den gatan där Hemmakväll ligger så ligger den i hörnet där. :)

2008-12-25 @ 12:35:40
URL: http://nathalej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Hej och välkommen till min blogg!
Mitt namn är Nathalie och jag är en 18-årig tjej som bor i Luleå och fortfarande letar efter meningen med livet.

Det jag älskar mest är att låta pengarna sprudla genom att shoppa och unna mig själv saker! Självklart skulle jag inte ens fungera utan mina vänner, min familj och världens finaste pojkvän. Vi har ett långdistansförhållande så det blir en hel del resor för min del till goa och glada Göteborg.

I min blogg skriver jag om mitt liv och mina tankar helt enkelt. Hoppas du finner något intresse i det du läser.

Om du vill följa bloggen kan du göra det med ett enkelt knapptryck på länken här nedanför!